piątek, 30 grudnia 2011

Pytania!

Dużo osób zadaje mi różne pytania,więc postanowiłam udzielić na nie odpowiedzi na blogu,gdyż każdej osobie z osobna jest trudno tłumaczyć : ) 

Pytanie od Aniela. 
Czy masz zamiar usunąć się jak nie zdobędziesz wymarzonego levela,lub kiedy musisz zmuszać znaj. do oglądania swoich filmów?Dlaczego?
Odpowiedź
Nie mam zamiaru NIGDY usuwać swojej MovieStar,nawet jeżeli przez rok bym nie wbiła levela,albo ludzie by mi nie oglądali filmów.W tej grze nie chodzi o zdobywanie leveli chodzi o robienie dobrych filmów,z czasem coraz więcej osób będzie je oglądało np. level 3 nie może porównywać wejść na swój film do wejść na film np. AnanaseQ!Jeżeli np. ktoś nas nie lubi,mamy wrogów należy nie logować się przez np. tydzień aż sprawa ucichnie.Uważam,że usuwanie swojej MovieStar to zły pomysł.

Pytanie od prawie WSZYSCY
Dasz mi prezent?
Odpowiedź
To,że często jestem VIP,mam 11 level (chcę 12 pliss : p ) to nie znaczy,że mam kasę!No ok,ok zawsze mam ok. 1000 sc.,ale nie mam zamiaru nikomu kupować prezentów.No ok,ok często kupuje prezenty na różne święta np.na Gwiazdkę (zaświadczy o tym np. Kiciapl) na urodziny (zaświadczy o tym np. Tina.23-Lenka) i często daje prezenty jak ktoś jest miły (zaświadczy o tym  MovieMisss) Czasami robię konkursy gdzie do wygrania są prezenty,ale tylko jak poprosisz to nie dam prezentu : )

Pytanie od prawie WSZYSCY
Obejrzysz mi film?
Odpowiedź
Niestety nie mam za dużo czasu na oglądanie filmów,ale tym co mi oglądają staram się ogl. po jednym,dwa filmy.Chciałabym mieć czas na to,ale niestety go nie mam.Dużo czasu jestem na forum,na blogu,robię filmy,
staram się wam pomóc (odp. na wasze pytania) więc proszę zrozumcie mnie : )

Pytanie od praiwe WSZYSCY
Dasz grafa?
Odpowiedź
Grafy daje jeżeli mam limit,jeżeli napiszesz mi czat tak:
-Dasz grafa?
A ja będę miała limit to odpiszę tak:
-ok
A jeżeli nie będę miała limitu to napiszę 
-
NIC : p


Pytanie od sony1435 
Jak można uzyskać level?
Odpowiedź
Uzyskanie nowego levela jest trudne,ale sobie poradzisz niestety nie ma,albo są ale nie liczni którzy ci pomagają jak najlepiej :'< Niestety tak jest...Ale na pewno opłaci ci się wymiana graf za graf,obejrzenie po 5 filmów za obejrzenie po 5 filmów :p Mam nadzieje,że chodź trochę ci pomogłam.Życzę powodzenia :>










Masz inne pytania?Pisz je do mnie na maila : ) A na odpowiedz czekaj na tym blogu : )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz