sobota, 17 grudnia 2011

EmoElen odchodzi!

 Pewnie wiecie,że EmoElen odchodzi,prawda?I co smucisz się?A ja nie!Udowodnię,że to kolejne "odejście" na kilka dni!No dobra to od początku,oto obrazek EmoElen:

Jak nie widzisz powiększ (kliknij na obrazek)

A teraz,co EmoElen napisała na swoim blogu:


Dobra dosyć x.x

Odchodzę z MSP, od razu mówię że nie oddam konta x.x
Chociaż może .. komuś z reala....
na msp poświęciłam już dość dużo czasu
Ale już mówię STOP
Powody:
1. Same kłopoty w rl .. .;/
2. Przez też tą jedną osobę którą znacie -.-
To ta przez którą połowa MSP mnie znienawidziła ._.
starrr '':)''
3. Wyrosłam już z tej gry.

No i tyle ; - /
EmoPaola też odchodzi ; xx
Zacznę grać w simsy i zajmę się nauką ._.
To bajj
Miło było 


Jak nie wierzysz,że to napisała wejdz na jej bloga karla-msp.blogspot.com

Podsumowanie wg mnie jest takie EmoElen odchodzi przez starrr_03 która wyścignęła w krótkim czasie EmoElen,więc dla tego EmoElen odchodzi.A co miała zrobić starrr_03?Nie grać tylko po to,by nie wyścignąć EmoElen?Ty byś tak zrobił...No może jest też taki powód,że ma kłopoty w rl i,że wyrosła z msp.
No,ale myślę,że to odejśćie nie będzie trwało długo.

Pozdro Emka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz